Wsparcie
Serwis Barudan
Klienci Barudan wiedzą, że mogą zaufać nie tylko swojej maszynie, ale także oddanemu zespołowi, który oferuje wsparcie techniczne i serwis. Prośba o serwis i wsparcie jest prosta — wystarczy zadzwonić na naszą linię wsparcia technicznego lub poprosić o serwis/wsparcie, otwierając dziennik wsparcia. Pamiętaj, aby zostawić wiadomość telefoniczną, jeśli zadzwonisz do naszego Help Desk. Połączenia są odbierane przez naszych techników telefonicznych.
W Barudan Polska dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na wszystkie zapytania w odpowiednim czasie. Nasz wskaźnik sukcesu w przywracaniu klientom i maszynom maksymalnej wydajności jest najlepszy w branży.
UWAGA: Barudan Polska nie zapewnia wsparcia dla produktów Barudan sprzedawanych lub obsługiwanych poza Polską.
Pomoc techniczna
Linia pomocy technicznej dla klientów z Polski
Poniedziałek – czwartek 8:30 – 17:00
Możesz wypełnić nasz formularz aby przesłać pytanie lub problem. Twoja wiadomość zostanie wprowadzona do naszego Systemu pomocy technicznej, a nasi technicy odpowiedzą w standardowych godzinach wsparcia. Oddzwonimy lub wyślemy odpowiedź e-mailem. Wypełnij powyższy formularz w całości i podaj jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli lepiej ukierunkować Twoje pytanie lub problem.
Wypełnij formularz
Skontaktujemy się z Tobą na podany numer telefonu, dopytamy o niezbędne szczegóły i przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Pracownicy techniczni Barudan Polska przygotowali artykuły na szeroki zakres tematów dotyczących serwisowania i maksymalnego wykorzystania sprzętu Barudan. Każda z publikacji zawiera pliki PDF do pobrania, które można przeglądać lub drukować w celach informacyjnych.
Artykuły te obejmują szeroki zakres tematów, od porad dotyczących oprawiania obrazów po instrukcje dotyczące olejowania. Kategorie publikacji:
- Często zadawane pytania
- Porady dotyczące haftu
- Tabele i przewodniki dotyczące smarowania
- Konserwacja głowicy i maszyny do szycia
- Czapki i akcesoria
- Meistergram i informacje B2000
- Oprogramowanie i narzędzia